Complete oplossing om klanttevredenheid te meten
Wilt u graag weten wat uw bezoekers van uw theater, bioscoop, museum, voorstelling of de verkregen service in het algemeen vinden? Zeker bij terugvallende bezoekersaantallen, is het heel belangrijk om te beginnen met een klanttevredenheidsonderzoek, om te analyseren waar de kritische punten zitten.
Simply Touch vergaart en analyseert verkregen klantenfeedback zo makkelijk tijdens een bezoek, dat u hier direct succesvolle verbeteringen op kunt doorvoeren.
Simpele data statistieken inzien
De verkregen data uit het klanttevredenheidsonderzoek wordt overzichtelijk gepresenteerd in makkelijk te lezen data statistieken.
Klantontevredenheid analyseren?
Met Simply Touch heeft u de meest effectieve manier om de reden achter een bezoeker zijn ontevredenheid te verzamelen. Met gerichte vragen en verkregen open feedback, ontdekt u welke service elementen ontevredenheid creëren. Hierop kunt u noodzakelijke verbeteringen toepassen.
Waarom de Simply Touch binnen de cultuursector?
- Altijd realtime bezoekersfeedback
- Eventuele ontevredenheid snel kunnen analyseren
- Goede waardering van uw service in kaart brengen
- Snel verbeteringen kunnen implementeren en toepassen
- Meer terugkerende bezoekers die blijvend omzet genereren
Enkele voorbeeld vragen Cultuur
Betrek uw klant!
Nieuwsgierig geworden?
Bent u benieuwd hoe Simply Touch binnen uw organisatie ingezet kan worden? Vul dan uw contactgegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw vragen te beantwoorden en met een voorstel te komen.