Creëer terugkerende bezoekers die blijvend omzet genereren

Zorg ervoor dat uw klanten zich gezien en gehoord voelen

Voldoet uw horeca bedrijf aan de wensen van uw klant?

Als horeca bedrijf of hotelketen bent u dagelijks bezig om het uw klanten zo goed mogelijk naar de zin te maken. U wilt natuurlijk dat zij met volle tevredenheid gebruik maken van de diensten en service die uw bedrijf biedt. Of het nou om uw restaurant, etablissement of hotel gaat, uw bedrijf kan alleen blijven bestaan als uw klanten terug blijven komen en zich gehoord en gezien voelen. Maar hoe bereikt u dat?

Simpele data statistieken inzien

De verkregen data uit het klanttevredenheidsonderzoek wordt overzichtelijk gepresenteerd in makkelijk te lezen data statistieken.

horeca data vervolg
data cultuur
dashboard simply touch

Waar liggen de werkelijke behoeftes van uw klant?

Wij zijn gespecialiseerd in digitale klanttevredenheidsonderzoek met Simply Touch. Pas als u weet waar de échte klantbehoeftes en wensen liggen, kunt hier proactief op inspelen en uw service hierop verbeteren. Zeker in deze roerige tijden en de steeds meer veeleisende klant, kunt u niet anders dan hier in mee te gaan en alles in het werk stellen om tegemoet te komen aan de wensen en vragen van uw klanten. Dat maakt dat uw bedrijf zich onderscheidt en profileert ten opzichte van de concurrentie en dit brengt ook weer een stroom van nieuwe klanten met zich mee.

Verhoog de customer experience en ware klantbeleving  

Met Simply Touch kunt u snel en simpel om de mening van uw klanten vragen, door middel van een zuil en touchscreen met een aantal gerichte vragen. Middels een hieraan gekoppelde dashboard krijgt u realtime inzicht in de feedback op de vragen die u van uw klanten wil weten. Hierop kunt u anticiperen en bepaalde serviceverlening optimaliseren en gelijk trekken met de werkelijke behoeftes bij uw klanten.

U wilt toch ook dat uw bedrijf blijft floreren en laat zien dat de klantbeleving bij u de hoogste prioriteit heeft? Hoe meer u de klant betrekt bij uw horecabedrijf, hotel of etablissement, hoe meer juist uw bedrijf er met kop en schouders bovenuit zal steken.

Waarom Simply Touch binnen de horeca?  

  • Altijd realtime bezoekersfeedback
  • Snel kunnen anticiperen op eventuele ontevredenheid
  • Goede waardering van uw service kunnen analyseren
  • Snel verbeteringen binnen uw horeca bedrijf kunnen doorvoeren
  • Meer terugkerende bezoekers die blijvend omzet genereren
  • Betere concurrentiepositie kunnen innemen

Enkele voorbeeld vragen Horeca

Simply Touch cultuur4
Simply Touch cultuur3
Simply Touch cultuur2
wijn assortiment

Betrek uw klant!

horeca vervolg2
horeca data vervolg

Nieuwsgierig geworden?

Bent u benieuwd hoe Simply Touch binnen uw horecabedrijf, hotel of etablissement ingezet kan worden? Vul dan uw contactgegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw vragen te beantwoorden en met een voorstel te komen.