Geeft u geweldige reiservaring aan uw passagiers?
Een vooruitstrevende reisorganisatie geeft zijn klanten en passagiers een ultieme reiservaring. Simply Touch kan met enkele eenvoudige vragen de klanttevredenheid van uw reizigers meten. U bepaalt zelf de vragen en kan dit naar wens afwisselen. Met de verzamelde feedback kunt u uw service nog meer op scherp zetten. Hiermee zorgt u er voor dat passagiers en klanten bij uw reisorganisatie blijven terugkomen.
Enkele voorbeeld vragen reis organisaties
Customer experience is meten en weten wat passagiers willen
De customer experience binnen reisorganisaties wordt steeds belangrijker, aangezien prijsvechters sterk concurreren om nieuwe klanten binnen te halen. Laat uw reisorganisatie hierin onderscheidend zijn en maak uw branding en aantrekkingskracht juist groter door optimaal in te zetten op klantbeleving en optimale klanttevredenheid. Uit onderzoek blijkt dat organisaties die customer experience hoog in het vaandel hebben, dé organisaties zijn die de concurrentie achter zich weten te laten.
Voorbeeld vraag
Waarom Simply Touch binnen reisorganisaties?
- Blijf uw concurrenten binnen de reiswereld voor
- Verscherp de geconstateerde verbeterpunten naar hogere klantgerichtheid
- Verhoogt uw imago en reputatie
- Laat passagiers bij uw reisorganisatie terugkomen
- U voldoet aan de ISO 10004 voor klanttevredenheid meten
Nieuwsgierig geworden?
Bent u benieuwd hoe Simply Touch binnen uw organisatie ingezet kan worden? Vul dan uw contactgegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw vragen te beantwoorden en met een voorstel te komen.