De beste retailer in klanttevredenheid zijn?
Met Simply Touch voor de Retail, creëert u waardevolle klantinformatie binnen de customer experience. Met de juiste digital marketing tools kunt u de klanttevredenheid meten en vervolgens de juiste stappen ondernemen om uw winkel en producten nog beter af te stemmen op de klantvraag. Simply Touch wordt binnen de Retail veelvuldig ingezet om simpel, snel en gemakkelijk klantervaringen te meten en te monitoren naar zinvolle klantenfeedback. Hoe dit precies werkt, leggen wij u graag uit.
Enkele voorbeeld vragen retail
Betrek uw klant!
Betrek uw klanten bij uw winkel en laat ze uw klantwaardering ervaren
Hoe serieus neemt u uw klanten? Als u na monitoring van het klanttevredenheidsonderzoek met de Simply Touch, de geconstateerde verbeterpunten wilt waarmaken, zullen uw klanten loyaal aan uw winkel blijven. Zo blijven ze bewust naar uw winkel komen en niet naar die van de concurrent.
Wist u dat klanttevredenheid meten een verplichting is?
Conform de richtlijnen van de ISO 10004 is het uitvoeren van klanttevredenheidonderzoek een verplichting binnen (retail) bedrijven. Vaak is dit (nog) niet goed geregeld of wordt hier slechts mondjesmaat iets mee gedaan. Ten eerste voldoet uw bedrijf hiermee niet aan de ISO normen en ten tweede laat u daarmee kansen liggen om uw klanten nog meer tevreden te stellen. Hoog tijd om met de Simply Touch aan de slag te gaan in uw winkel!
Waarom de Simply Touch binnen de Retail?
Nieuwsgierig geworden?
Bent u benieuwd hoe Simply Touch binnen uw organisatie ingezet kan worden? Vul dan uw contactgegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw vragen te beantwoorden en met een voorstel te komen.